Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

ΠΟΙΗΣΗ ΔΙΟΓΕΝΗ ΓΙΑΝΝΗ





ΕΝΑ ΑΠ'ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ

Μια χούφτα Νότες
ζυμωμένες στ' άγριο κύμα
πέρασαν στην απέναντι όχθη
ξεφεύγοντας απ΄των φραγμών τη μαύρη ανταλλαγή.

Πήρα κοντά μου
ένα απ΄τα πολλά απαγορεύεται
Τραγούδι το 'κανα
και τροβαδούρος τριγυρνώ μέσ' τις καρδιές σας.

Τώρα κοντά μου τρέχουνε
Τα δίχτυα έτοιμοι ν' απλώσουν.
Το άδικο όπως λεν να ξεριζώσουν.
--Για μένα τίποτα--

μα εσένα απ΄το τραγούδι θα σκοτώσουν
θα σε στριμώξουν-λέει--
σε μια κόλλα όμορφη κι αστραφτερή .
Μη κλάψεις, σήκω κι ακριβά πουλήσου .

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ

Βροχή
...

στους δρόμους τραγουδά

σαν το παράπονό μου

κυλά μόνη

γιατί να λείπεις;

γιατί άδεια η αγκαλιά;

γιατί μονάχα ο πόνος μας ενώνει;

γιατί μια αγάπη

δίπλα και μακριά

σαν ξημερώνει

δάκρυ ατέλειωτο

ο ουρανός , στα μάτια μου,

κι έξω απ την πόρτα μου η χαρά

στάλες βροχής

στα σκαλοπάτια μου,

Περαστικοί,

διαβάτες,

βλέπω να με προσπερνούν


[κακιά μου σκέψη μη σε κρατώ...

το βλέπω βιάζεσαι να φύγεις]

κι έρχεται

αυτή που αγαπώ.


Κι έρχεσαι εσύ !

κι έρχεται,

πάλι η αγάπη,

νιώθω τη σκέψη σου

ξανά να με τυλίγει,

τώρα χορεύω στη βροχή

κι ατέλειωτα δάκρυα χαράς

ο ουρανός,στα μάτια μου,

κι έξω απ την πόρτα μου εσύ

στα σκαλοπάτια μου.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΟΓΕΝΗΣ


ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ

Θα με βρεις
να μαζεύω τα λάθη σου
να γιατρεύω τα πάθη σου
...
ιχνηλάτη
στο σ' αγαπώ σου.
Θα με δεις
να ζηλεύω μερόνυχτα
της ψυχής σου τα όμορφα
και να ζω
στ' όνειρό σου.
Θα 'μαι εγώ
της καρδιάς σου το σκίρτημα
της ζωής σου το στήριγμα
όπου κι αν θα το ψάξεις.
Θα 'μαι εγώ
ο αγέρας που φέρνει δροσιά
η ελπίδα σου στην παγωνιά
θα μαι εκεί όπου κι όταν θα με ψάξεις.
Θα 'μαι εγώ
οδηγός κι εμπνευστής
ότι κι αν φανταστείς
της ζωής σου το άστρο
θα 'μαι εκεί
πριν με θες ,θα με βρεις
θα 'μαι ο μάγος
το μαύρο σου θα κάνω άσπρο

Ο Γιάννης Διογένης γεννήθηκε στον Τύρναβο της Λάρισας το 1967, όπου και ζει εργάζεται και
δημιουργεί. Γράφει από μικρό παιδί κι έχει ασχοληθεί με διάφορα είδη γραφής: [θεατρικά, μυθιστόρημα, σάτιρα κ. α]. Ποιήματά του έχουν μελοποιηθεί και έχουν αποδοθεί χορωδιακά
σε διάφορα χορωδιακά φεστιβάλ.

Έργα του:
1. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ [1997], ποιήματα, έκδοση του ιδίου

2. ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ [2002], έκδοση του ιδίου

3. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΗΜΕΡΕΨΩ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ [2006], έκδοση Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Τυρνάβου

4. ΠΡΩΙΝΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ,

ΓΛΥΚΟ ΣΕΡΓΙΑΝΙ ΣΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΟΝΕΙΡΟ, υπό έκδοση

Δεν υπάρχουν σχόλια: