Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΝΕΑ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΠΟΥΛΙΑΡΗ



Δείγμα γραφής


Σα να μην είμαι 'γω σ’ εκείνη τη φωτογραφία,

σα να  μην είμαι ‘γω στο πλάι σου,

σa να μην είμαι ‘γω η νύφη.

Σα να ' ν’μια ξένη, που μου έμοιαζε,

 μια ξένη, που γλυκά ποζάρει,

που ακουμπά τα χείλη της απάνω στα δικά σου,

που γέρνει σα λιγόθυμη στην αγκαλιά σου

κι Εσύ τη σφίγγεις κι Εσύ την προστατεύεις.

Αχ, πόσο την προστατεύεις!



Σα να μην είμαι ‘γω σ’ εκείνη τη φωτογραφία,

σα να μην ειν’ και τα λευκά δικά μου.

Περιεργάζομαι μια ξένη,

μιαν άγνωστη, που ζει στην ευτυχία,

 κάποια ηθοποιό π’ ασκεί το ρόλο της,

που παίζει τον τρελό της έρωτα,

που δε ντρεπότανε ούτε το φωτογράφο.

Περιεργάζομαι μια ξένη,

περιεργάζομαι τον ξεχασμένο εαυτό μου...



Όχι! Δεν είμαι ‘γω σ’ εκείνη τη φωτογραφία!

Είναι μιαν άλλη, μια χαρούμενη,

που ξέρει να γελάει.

Είναι μιαν άλλη, μιαν άλλη!

Κάτι, μου θυμίζουν τα μαργαριτάρια της,

τα μακριά κι απόλυτά μαλλιά της,

τα δαντελένια τ’ άσπρου νυφικού της

μα η μορφή της εχθρική, μου είναι,

ειν’ ένας εμπαιγμός στις σταυρωμένες αναμνήσεις...



Όχι! Δεν είμαι ‘γω σ’ εκείνη τη φωτογραφία!


Δεν υπάρχουν σχόλια: