Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Πέρασε άλλη μια χρονιά από πάνω μας, σαρώνοντας προσδοκίες, επιδιώξεις, όνειρα. Άλλα από αυτά πετύχαμε, αλλά δεν τα καταφέραμε, πολλά ματαιώσαμε λόγω έλλειψης διάθεσης. Είμαστε όμως πάνω από όλα εδώ, ζωντανοί και ακόμη επιμένουμε με τις γραφές μας, τις απόψεις, τα πιστεύω μας. Δε μου αρέσουν οι ανακεφαλαιώσεις, είναι σαν να παραδέχεσαι ένα τέλος. Όσο ζεις όμως δεν υπάρχει τέλος, υπάρχει ένας συνεχής αγώνας για το καλύτερο ή ότι θεωρεί ο καθένας καλύτερο. Μεταβατική εποχή με του σπιθαμιαίους για άλλη μια φορά να αγωνίζονται για την κουτάλα της εξουσίας αλλάζοντας ιδεολογίες και πιστεύω, με παντελή έλλειψη αξιοπρέπειας. Αξιοπρέπεια! τι λέξη κι αυτή, μια λέξη που μάλλον ανήκει στου ταπεινούς αυτής της γης.  
Αρχίζοντας αυτή τη χρονιά πέρα από τις ευχές, ευχαριστώ όλους και όλες που κι αυτή τη χρονιά στείλατε ποίηση σας, άρθρα και ένα καλό λόγο για τη σελίδα που όπως είπα και άλλοτε δε  είναι  παρά ένας χώρος για να εκφραζόμαστε, χωρίς να εξυπηρετεί καμία σκοπιμότητα πέρα από τη χαρά της ανάγνωσης νέων δημιουργών. Ευχαριστώ που μου στείλατε βιβλία σας και με ταξιδέψατε με τις γραφές σας. Ευχαριστώ όλους που συμμετείχαν στην εκδήλωση "100 χιλιάδες ποιητές για τη αλλαγή" έστω και από μακριά στέλνοντας τα ποιήματα σας. Φιλοδοξώ μέσα στο 2015 να κυκλοφορήσει  και το e book με τα ποιήματά όλων. 

Επειδή πάντα μου αρέσει να μιλώ μέσα από τους αγαπημένους μου ποιητές επέλεξα από το βιβλίου του Ελύτη: "ο κήπος με τις αυταπάτες" κάποιες φράσεις που αγαπώ: 


"Είμαι του Ολίγου και του ακριβούς. Δεν υπήρξα ποτέ του τρίτου προσώπου. Τρέφομαι από το δυσ και ευ που κατά περίσταση προσφέρω. Αρνούμαι όμως τροφή στους χορτάτους που ζητούν ολοένα κι άλλη, κι άλλη πείνα".


"Α να μπορούσα να σβήνω και να γράφω ανθρώπους όπως εγώ τους θέλω."

"Μόνο μια λάμψη ο άνθρωπος* κι αν είδες είδες.
"Καμιά ζωή δεν ολοκληρώθηκε ποτέ όπως την είχε κανείς προσχεδιάσει."

"Όπου ανθεί ο μέσος όρος παύω να υπάρχω. Μου είναι αδύνατον να ευδοκιμήσω μέσα στη μάζα της εκάστοτε πλειοψηφίας. Οι ωραίες μειοψηφίες είναι το κάτι άλλο."


Καλή χρονιά σε όλους!

Χ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: