Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ FBA

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ FBA
Θεσσαλονίκη
Εισηγήτρια: Πλέσσα Άννα, Αναλύτρια συμπεριφοράς, M.Ed.
Πληροφορίες για το σεμινάριο:
Διάρκεια Προγράμματος:
68 ώρες θεωρητικής εκπαίδευσης & 40 ώρες ατομικής πρακτικής (ως ελάχιστος χρόνος)
Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων: 10
Το σεμινάριο FBA θα πραγματοποιείτε σε διήμερες συναντήσεις και οι μέρες πραγματοποίησης θα είναι η Δευτέρα & η Τρίτη.

Ενδεικτικό πρόγραμμα συναντήσεων:
27 & 28 Σεπτεμβρίου 2010 (Εισαγωγικό σεμινάριο PBSP (16 επιπλέον ώρες))

13 & 14 Δεκεμβρίου 2010

24 & 25 Ιανουαρίου 2011

21 & 22 Μαρτίου 2011

9- 10 Μαΐου 2011

& 11 Μαΐου 2011
Απαραίτητη προϋπόθεση συμμετοχής είναι οι ενδιαφερόμενοι να έχουν παρακολουθήσει εισαγωγικά το διήμερο σεμινάριο:
«Τα Θετικά προγράμματα συμπεριφοράς (PBSP) και ο σχεδιασμός των στόχων τους & το Εκπαιδευτικό Μοντέλο της Pyramid»
Παρέχεται εκπαίδευση στα σύγχρονα εργαλεία του συμπεριφοριστή για την αξιολόγηση κάθε συμπεριφοράς που τον απασχολεί και στην αποτελεσματική συλλογή και χρήση δεδομένων που οδηγούν στο μέγιστο αποτέλεσμα.

Το σεμινάριο αυτό αναφέρεται στις βασικές τεχνικές της Εφαρμοσμένης ανάλυσης συμπεριφοράς και ορίζει τον χαρακτήρα των Θετικών προγραμμάτων παρέμβασης (PBSP). Εξηγεί γιατί τα θετικά προγράμματα, που αποκλείουν την αρνητική ενίσχυση και τις τεχνικές αποστροφής, επιτυγχάνουν αποτελεσματικότερα τον στόχο τους. Στη συνέχεια θα γίνει κατάρτιση στη δημιουργία ενός πρόσφορου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, που βασίζεται στις αρχές της επικοινωνίας και του συμπεριφορισμού. Αυτό το σεμινάριο εκπαιδεύει τους θεραπευτές σε όλες τις τεχνικές διδασκαλίας που βασίζονται στην ΑΒΑ και στη Θετική προσέγγιση υποστήριξης της συμπεριφοράς, δίνει δεξιότητες για λειτουργικές δραστηριότητες και δημιουργία ευκαιριών επικοινωνίας, για σχεδιασμό αποδοτικών μαθημάτων και συστήματα ενίσχυσης, για αντιμετώπιση ανεπιθύμητων συμπεριφορών και ανάλυση δεδομένων κ.ά.

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα για εφαρμογή της αξιολόγησης σε πελάτες τους, με στόχο να μάθουν να:

•Αναλύουν τη συμπεριφορά και τα δεδομένα αξιολόγησης για τη δημιουργία μιας υπόθεσης

•Σχεδιάζουν ΘΕΤΙΚΗ συμπεριφοριστική παρέμβαση στην προβληματική συμπεριφορά με τη διδασκαλία εναλλακτικών συμπεριφορών ισοδύναμης λειτουργίας

•Συντάσσουν και γραπτά την αξιολόγηση, την ανάλυση και το πλάνο παρέμβασης στην προβληματική συμπεριφορά

•Παρέχουν προτάσεις στην ομάδα τους ή στην οικογένεια για την λειτουργικότερη υποστήριξη της συμπεριφοράς

•Στηρίζουν οι ίδιοι ένα άτομο με προβλήματα συμπεριφοράς
1ος κύκλος: «Χρήση εργαλείων αξιολόγησης μιας συμπεριφοράς: ερωτηματολόγια, συνέντευξη, παρατήρηση, σχετικοί φάκελοι/ιστορικό»

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στον προσωπικό τους χρόνο οι εκπαιδευόμενοι θα αξιολογήσουν ένα περιστατικό τους με τη συγκατάθεση των γονέων. Θα χρειαστεί να αφιερώσουν το λιγότερο 15 ώρες, όπου θα παρατηρήσουν το παιδί σε διάφορα περιβάλλοντα και θα πάρουν συνέντευξη από γονείς, δάσκαλο, εκπαιδευτές και όποιο άλλο άτομο θεωρούν σημαντικό (αν είναι εφικτό). Οι εκπαιδευόμενοι ξεκινούν να γράφουν με συγκεκριμένη δομή το προφίλ της οικογένειας & του παιδιού, καταγράφοντας τα πρώτα αιτήματα.

2ος κύκλος: «Ανάλυση συμπεριφοράς- Ορισμός και μέτρηση της συμπεριφοράς»

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να έρθουν σε επαφή ξανά με την οικογένεια και τους εκπαιδευτές και να ορίσουν μαζί τη συμπεριφορά/ές που θα μετρήσουν. Ο εκπαιδευόμενος θα κάνει τις ανάλογες προσαρμογές ενσωματώνοντας τις γνώμες των γονέων. Στο σημείο αυτό θα χρειαστεί να κάνει ο καθένας τη γραφική παρουσίαση των δικών του δεδομένων.
3ος κύκλος: «Ανάλυση συμπεριφοράς και συζήτηση παρεμβάσεων»

Το μεγαλύτερο μέρος της συζήτησης θα επικεντρωθεί στην ανάλυση των δεδομένων και στη λειτουργική ανάλυση της αξιολόγησης. Θα γίνει επίσης και χρήση XL για την ευκολότερη ανάλυση των δεδομένων.

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο σημείο αυτό θα χρειαστεί ο καθένας να παρουσιάσει μια υπόθεση. Αλλιώς, θα χρειαστεί να παίρνει δεδομένα και αυτή τη χρονική περίοδο, ώστε να καταλήξει σε μια υπόθεση.
4ος κύκλος: «Report αξιολόγησης και πλάνο στήριξης»

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι εκπαιδευόμενοι θα χρειαστεί να σκεφτούν, να προτείνουν και να συζητήσουν το πλάνο παρέμβασής τους με την οικογένεια/εκπαιδευτές του πελάτη τους. Συντάσσουν ένα θετικό πλάνο παρέμβασης.
Κλείσιμο:

Οι εκπαιδευόμενοι θα πάρουν feedback για όλες τις εργασίες και την πρακτική τους υπό μορφή Λίστας ελέγχου. Μετά από σχολιασμό και συζήτηση, θα παραλάβουν τα πιστοποιητικά εκπαίδευσης. Η συμμετοχή στη συνάντηση αυτή είναι προαιρετική. Όσοι δεν μπορέσουν να παραστούν, θα λάβουν τα πιστοποιητικά τους ταχυδρομικώς.
Σχόλια συμμετεχόντων προηγούμενου κύκλου:

• Με βοήθησε να ξεκαθαρίσω πολλά θέματα! Κατατοπιστικό πάνω στην δουλειά μας

• Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης ήθελα να έρθει ο καιρός να τελειώσει. Τώρα που τελείωσε...ειλικρινά θέλω να ξαναρχίσει!!! Πολύ καλά οργανωμένο υλικό, οργανωμένη η εκπαιδεύτρια και η παρουσίαση.

• Σίγουρα ένας πολύ βασικός κύκλος σεμιναρίων, απαραίτητος για όλους. Ειδικά για όσους ασχολούνται με παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς.

• Αισθάνομαι πλέον μεγαλύτερη σιγουριά και ασφάλεια. Πολλά ενδιαφέροντα παραδείγματα. Η ανταλλαγή των εμπειριών μεταξύ των συμμετεχόντων υπήρξε πολύ χρήσιμη.

• Ιδιαίτερα επαρκές και περιεκτικό. Συνέβαλε ιδιαίτερα θετικά στην ανοικοδόμηση της μάθησής μου!
Κόστος συμμετοχής :
2.100€ (συμπεριλαμβάνετε το εισαγωγικό διήμερο PBSP)

Πληροφορίες–Γραμματεία σεμιναρίου:
Παπαδοπούλου Αντιγόνη τηλ. 6988 715666, ηλεκτρονική διεύθυνση thessaloniki@monorodi.gr
Ημέρες & ώρες επικοινωνίας: Καθημερινά 14:00.-21:00
Δείτε επίσης:

http://www.monorodi.gr/GR/index.php?about=5&practid=1

Δεν υπάρχουν σχόλια: