Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

Ποιηση Μάνια Μεζίτη

VENCEREMOS
Να μη σε αγαπάει άλλος κανείς
μόνο εγώ
να μπαίνω
και να φέγγει
********

ΒΥΡΩΝΑΣ

κοιτώντας την προχτές
μου φάνηκε πως άγιασε
η μάνα μου
έλαμπε στο πρόσωπο
το γέλιο της
τη φώτιζε πλαγίως
καθώς με τύλιγε με το κασκόλ
να μην κρυώσω
έξω απ’ τη σιδερένια πόρτα
του σπιτιού
που μάγκωνα τα χέρια μου
να κλείσει
κερδίζοντας
τα μελανά μου δάχτυλα
-------
ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ

πίστευα στο πλοία
του πατέρα
ταξίδευαν νοερά
σε κόσμους
από ειδικά υλικά
και αντοχή στο χρόνο


Η μαύρη ανάμεσα, Κύμα, 2018
Μάνια Μεζίτη
Η Μάνια Μεζίτη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Νοσηλευτική και Λογοτεχνία στο The Open University (UK) και λογοτεχνική μετάφραση στο Ε.ΚΕ.ΜΕ.Λ. Συνεργάστηκε με τις εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα ως αναγνώστρια αγγλόφωνης λογοτεχνίας. Έχει μεταφράσει βιβλία, ποιήματα και άρθρα για έντυπα περιοδικά και εφημερίδες. Εργάζεται ως μεταφράστρια και επιμελείται τη διαδικτυακή ανθολογία poets.gr, όπου φιλοξενούνται σύγχρονοι Έλληνες ποιητές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: