Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Νέο βιβλίο από τη Λίνα Βαλασσά

Κυκλοφόρησε το βιβλίο της Βαλασσά Λίνας "Έρωτα, θάλασσα, αντίο". Μια συλλογή λυρικών ποιημάτων από τις εκδόσεις ΗΒΗ. 



Δείγμα γραφής: 


Ερωτικό!
Σ’ αναζητώ!
Στις φλόγες των ματιών σου!
Αυτές που άναψαν φωτιά στα σωθικά μου μέσα!
Σε είδα!
Κι  ένας ήλιος λαμπερός με φώτισε αμέσως!
Σ’ ένα μικρό κουτσουράκι καθίσαμε
και θυμηθήκαμε τα παιδικά μας χρόνια!
Μου’ πες πως δε με ξέχασες ποτέ…
Πώς πάντα με ζητούσες…
Μου κράτησες το χέρι τρυφερά
και την αχτίδα της αγάπης κάρφωσες
στα μακριά μαλλιά μου…
Αυθόρμητα σ’ αγκάλιασα…
Όχι από πόθο.
Από πόνο και συμπόνια…
Για όσα πέρασες μακριά…
Για όσα ζήσαμε χώρια…
Ανάσα μου’ δωσες ξανά.
Όρεξη για να ζήσω…
Έγινα πάλι η μούσα σου
κι εσύ ο μέντοράς μου..
Μα όταν χάθηκα στου δρόμου τη στροφή,
μαχαίρια μπήχτηκαν βαθιά μες στην καρδιά …
Μου’ λειψες, φώναξες δυνατά,

πριν καν να κάνω βήμα…                                                                                 ΛΙΝΑ ΒΑΛΑΣΣΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: