Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023

Ποίηση, Πουλινάκης Νίκος


Έργο: V. Topaz, New York gallery


Στο σχολείο των ματιών της "
Πρέπει να πληρώσω
την εγγραφή μου
στο σχολείο των ματιών της.
Να πάρω πάνινη τσάντα
πλάκα και κοντύλι.
Να γίνω μαθητής.
Να ριχτώ ξανά στο διάβασμα.
Να μου δώσει κι ένα
τοσοδά κατσαρολάκι.
Να ΄χω συσσίτιο
σε σταθερή βάση
με ολόφρεσκα γεύματα
τους δύο ουρανούς της.


" Πανωκόρμι "
Με σφιχταγκαλιάζει και μου δίνει
να φάω το γλυκό φιλί της.
Τ΄ αρπάζω και το ρίχνω στο στόμα μου.
Και φτουράει την ώρα
του ζυγίσματος στη γλώσσα μου.
Και χορταίνω μια οκά
αχνιστό πανωκόρμι ουρανού.

Έσοδο "
Δεν μπορώ πλέον να το αποσιωπήσω.
Αυτό είναι το μοναδικό μου έσοδο.
Το πείσμον χτυποκάρδι της που μιμείται
το γενέθλιο πέταγμα των πουλιών.
Και ταΐζει τη χωμάτινη φτιαξιά μου
έμφυτη εμπειρία αιωνιότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: