Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Βραβείο Μαχάτμα Φούλε στη Δέσποινα Κονταξή


Στη Δέποινα Κονταξή απονεμηθήκε το βραβείο Μαχάτμα Φούλε για την εκπληκτική ικανότητά της στον τομέα της ποίησης και για το γεγονός ότι κράτησε τη φήμη της Ελλάδας ψηλά. 

Δείγματα γραφής:

Όταν δυο ψυχές



"Όταν δυο ψυχές ενώνονται

όταν δυο κορμιά αγκαλιάζονται και πετάνε

το πάθος είναι έκδηλο, αχόρταγο και λυσσαλέο!

Το κορμί μου σε αποζητά

η καρδιά μου σε θέλει και σε αγαπά

πάρε με μαζί σου εκεί όπου θα πας

να σε χάσω δεν το θέλω.

Ας αγαπηθούμε πάλι πιο πολύ

να φτάσουμε το άπειρο..."



Και η άλλη πλευρά απάντησε...



" Το φιλί σου έχει μείνει στα χείλη μου

το άρωμά σου στην καμαρή μου,

πού είσαι απόψε καμάρι μου

να σου δώσω άλλο ένα φιλί μου;"


Θέλω τόσα πολλά

Θέλω τόσα πολλά να σου γράψω,
να σου εκφράσω χείμαρρος η ορμή μου!
Είσαι το αστέρι που κατέβηκε στη γη
για να φωτίσει τη δική μου τη ζωή.
Να δώσει νόημα και χρώμα
και να με παρασύρει ακόμα.
Είσαι το μάννα εξ ουρανού για να πετάξω
όλα εκείνα τα στοιχεία τα ανούσια, τα άχρηστα
και να τα ανανεώνω με νόημα και σκοπό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: