Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

12 κείμενα συνομιλίας με Το Μονόγραμμα του Οδυσσέα Ελύτη"



Οι ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΛΛΙΓΡΑΦΟΣ

και ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ

παρουσιάζουν την έκδοση

"12 κείμενα συνομιλίας με Το Μονόγραμμα του

Οδυσσέα Ελύτη"


την Τετάρτη 17 Ιουνίου, στις 8 μ.μ.
στο αίθριο της Δημοτικής Πινακοθήκης Πειραιά (κτήριο παλιού ταχυδρομείου, Φίλωνος 29).

Για την έκδοση θα μιλήσει ο ποιητής και εκδότης ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΗΛΑΚΟΣ

Ο Γιάννης Ευθυμιάδης θα διαβάσει

αποσπάσματα από την μελέτη για Το Μονόγραμμα
και από την ποιητική σύνθεση του Οδυσσέα Ελύτη.

Την εκδήλωση θα πλαισιώσει μουσικά ο συνθέτης ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

"Τα κείμενα αυτά απαρτίζουν μιαν «ανάγνωση», τη δική μου ανάγνωση του Μονογράμματος,
η οποία ξεκίνησε από το άκουσμα του λεπτού ερωτικού συναισθήματος κι έφτασε – δεν ξέρω πόσο δικαιολογημένα –

στην παρακολούθηση της ένωσης του ποιητή με την ποιητική ιδέα.

Το σίγουρο είναι - κι οφείλω, πρώτα σε μένα, να το εξομολογηθώ –

ότι το έργο αυτό μου άνοιξε παράθυρα προς το μέλλον μου, το ανθρώπινο και το ποιητικό.

Δεν ξέρω πόσο κατάφερα να ξεκλειδώσω το, έτσι κι αλλιώς, ολάνοιχτο κείμενο του Ελύτη.

Αν η ανάγνωσή μου αυτή αποτελεί μια νίκη, σίγουρα πρόκειται για νίκη όπου έχω νικηθεί."

                            (από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: