Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Ψηφοφορία αγαπημένων βιβλίων στα Public

Όπως κάθε χρόνο τα βιβλιοπωλεία Public προκηρύσσουν τον ετήσιο διαγωνισμό για τα βραβεία κοινού. Αν θέλετε να ψηφίσετε το αγαπημένο σας βιβλίο μπείτε εδώ: https://www.publicbookawards.gr/2019/vote2019.php?action=sendmail

Αν διαβάσατε την ποίησή  μου "Κλειδιά στο τραπέζι", Οδός Πανός, 2018 και βρήκατε κάτι που σας άρεσε ψηφίστε εδώ :
 https://www.publicbookawards.gr/2019/vote2019.php?auto=1&CatID=4&id=424

Τα αγαπημένα ποιήματα των αναγνωστών ήταν αρκετά, ευτυχώς, αρκετά θετικά άκουσα για τα παρακάτω που σας τα αφιερώνω:


Φθινοπωρινή αστραπή


Η αστραπή του φθινοπώρου

στο μαντίλι μου κρεμάστηκε,

φοβάμαι  της είπα:

ο κεραυνός έρχεται

και πάνω της σφίχτηκα·



μη φοβάσαι, είπε:

εμείς  ζούμε για τους κεραυνούς,

τις μπόρες,

τα ορμητικά ποτάμια,

τις λαίλαπες των ονείρων·



στο δρόμο προχώρησα

με την αστραπή στο ρούχο μου

κρυμμένη

κι ύστερα χιλιάδες σταγόνες

όρμησαν ως μέσα ως την ψυχή μου·



ο κεραυνός καταπάνω μου έπεσε

και έκαψε μαζί

όνειρα και ελπίδες

και έμεινα,  σβησμένη αστραπή



μια νέα βροχή να περιμένω.



Αγριόχορτο



Στη γλάστρα μου εμφανίστηκε

απρόσκλητος επισκέπτης

 και μου χαλάει

του φυτού μου, την ομορφιά



Μάταια προσπάθησα να το ξεριζώσω

έχει απλώσει κιόλας βαθιά τις ρίζες του

φερμένο ποιος ξέρει από ποιον σιρόκο άνεμο



- Άσε με, μου λέει, δε βλέπεις,

εγώ θα μείνω εδώ ˙

και εγώ νικημένη από τις αντιστάσεις του

παραιτήθηκα

όπως με τη σκέψη σου






Απουσία



κλειδιά στο τραπέζι

η παρουσία σου ˙

τώρα

κλειδιά στο τραπέζι

η απουσία σου








Δεν υπάρχουν σχόλια: